3 veckor på Östersjöns Ibiza

 
Jag har nu varit i Göteborg några dagar efter att ha varit hemma på praktik i 3 veckor, och jag har inte kännt för att sätta mig ner och blogga under dessa veckor. Jag har bara njutit av att ha varit hemma på ön. Jag har verkligen haft det så himla bra. Ännu en gång har jag varit på en underbar praktikplats.
 
Jag hade praktik på Rosenblads Blomsterting i Maxinge. Första veckan av praktiken firade Maxinge 3 år med glitter och glamour och då gjorde vi en bröllopsexponering utanför Sparhallen. Jag fick göra två brudbuketter och tre stycken tärn-/näbbollar som syns på bilderna här under.
 
 
Jag var med mamma, pappa, Jesper och 9 pers till ch tittade på Peter Jezewski i Alandica
 
Åkte lite bil med Timms och Emma och hamnade i vackra Bamböle
 
Jag var sjuk några dagar och var bara hemma på soffan, tills pappa en dag frågade om jag skulle med och åka till Föglö. Och det tackade jag inte nej till :)
 
Jag fick göra några begravningsdekorationer också på praktiken. Här är en låg, liggande modell.
 
 
Valborg firades inte så hårt som det brukar. Kan bero på att jag redan var så bakis från fredagen... Vi var iallafall ett litet gäng hemma hos Hia och Jonas och grillade lite. Mysigt var ju det.
Jag bonda med Hias djur
 
Kosläpp i Bolstaholm måste man ju titta på också
 
Fanny, Patricia och jag invigde sommaren kan man säga. Årets första kubb-match genomfördes!
 
Mys-Bosse
 
Återskapade en 8 år gammal bild med mina favorittvillingar
 
Sista söndagen jag var hemma var det ju morsdag, så då gällde det att preppa en jäkla massa buketter, dekorationer och dylikt. Här nedan ser ni 6 stycken fina buketter.
 
Sista helgen fick vi besök av Erik och Pia, och på lördagen fick jag vara chaufför när vi åkte ut till Soltuna för middag med väldigt fin utsikt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0