Finbesök

 
I fredags efter träningen fick jag skjuts till Centralstation av Hanna för att möta upp mamma och pappa som kom med tåget! Med sig hade dom Kaj och Monica också. Vi tog bussen hit och alla kom med upp till mig en stund och sen gick dom ner till Scandic där dom skulle bo, och jag gick och la mig och sova. I lördagsmorse kilade jag ner till hotellet och käkade frukost med dom. Eftersom dom alla var här för att i första hand se vår match mot Färjestad på kvällen hade vi inget annat planerat under dagen, men vi tog bussen till Bäckebol och handlade lite. Sen hängde vi hos mig en stund igen innan vi tog bussen till Angered.
 Kaj och Monica fick va med i omklädningsrummet och höra Jannes matchgenomgång och se hur det fungerar i vår förening. Det var på förhand lite osäkert om jag skulle få spela eller inte men jag och Hanna spelade vartannat byte i 4:e kedjan så det blev en 5 byten i matchen. Det gjorde mig ingenting då jag ändå har varit sjuk och inte var i toppskick. Men jag är nöjd med de byten jag ändå gjorde. Matchen vann vi med 4-1 iallafall!
 Jag hade till kvällen bokat bord till oss på Doktor Glas på Linnégatan. Vi fick riktigt god mat och bra service. Så när vi åkte därifrån och hem var vi alla mätta och nöjda.
 I Söndags blev det tidig uppstigning och hotellfrukost igen, och vid 8 lämnade jag gänget vid bussen. Lite för kort men SÅ efterlängtat besök! <3 Nu är det ändå bara lite mer än 2 veckor kvar till jag kommer hem en sväng.
 Just nu sitter jag och väntar på att matchen mellan SDE och GHC ska börja på LiveArena. Jag skulle egentligen vara med i Stockholm men jag vaknade med halsont igen och har hostat hela natten. Inte riktigt i spelskick så att säga. Jag hejar från soffan istället.
 
 
Hotllfrukost!
 
 
Lammracks på Doktor Glas
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0