Matchhelg

 
Igår var jag med och spelade med div2 när vi mötte Vårgårda hemma. Vi förlorade 0-3 men vi spelade överlag en bra match. Vi hade en jäkla massa målchanser men Vårgårdas målvakt var riktigt duktig så där gick inga puckar igenom. Det blev alltså inga poäng men jag åkte på min första utvisning på typ 2 år. Jag hängde inte riktigt med på vad som hände där men efter att jag och en motståndare smällt i isen efter en kamp om pucken fick jag sätta mig i båset för tripping. I samma veva gled jag in i sargen med ryggslutet som slog i först, det var inge vidare skönt. Det känns idag ännu, har ont i svanskotan och vid vänster skulderblad. Men det är bara att glömma nu för om typ en halvtimme ska jag sätt mig på bussen och dra till ishallen igen. Idag klockan 16:30 är det dags för div1 match mot Linköping.
 Imorgon har div2 borta match mot Skövde som jag också kan spela om jag vill, men jag tar det som en vilodag och stannar hemma. Måste hinna laga mina matlådor för veckan också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0