Time flies

 
Den här veckan har gått undan, jag har redan gått 3 veckor i skolan! Livet flyter på nu liksom. Här i slutet på skolveckan fick man ju se solen också! Härligt att komma hem efter skolan och ha torra kläder. Annars har jag tränat Måndag-Torsdag denna vecka, och spelat träningsmatch igår och ikväll. Imorgon är inte sämre för då är det bortamatch mot Trollhättan med div2! Så idag har jag handlat och lagat alla mina matlådor så jag kan va borta imorgon.
Nästa helg spelar vi sista matchen i grundserien (div1) och sen väntar spännande tider då kvalet startar 27 Februari! Och sen slutar kvalet lite så där passligt en vecka innan påsk, vilket förstås betyder att det ska firas hemma på ön. Påsktraditionen fortsätter!
Kul också att det slogs publikrekord hemma i Islandia idag! Jag hade gärna varit där och fått uppleva det :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0