Senaste veckan

 
Jag har inte haft tid att sitta ner med datorn sen i Lördags men nu har jag en liten lucka för det.
I söndgas var vi till Linköping och spelade vår sista seriematch som vi vann med 2-5, vilket beytder att vi vann hela serien. Nästa helg ser det ut som vi börjar kvalpelet med en långresa till Sundsvall och Umeå.
 
Den här veckan i skolan har vi börjat nosa lite på asymmetri, så i måndags och tisdags gjorde vi buketter och bordsdekorationer. I onsdags hade vi marknadsföring hela dagen och igår fick vi låtsas beställningar på buketter som vi skulle göra. Det var kul men inte helt lätt att hålla sig till ett visst pris och få med allt kunden önskade. Sen gick vi igenom lite emballering. Eftersom vi faktiskt ska ut på praktik på måndag kan det vara skönt att veta lite hur man ska göra. Idag har vi gjort "mor och barn buketter" som en nybliven mamma får på BB, som vi sen fick ta med oss hem. Sen var jag och köpte mig ett gäng med blommor imorse innan skolan också. Jag köpte hela 50(!) tulpaner och 10 rosor och betalade just under 300 kr. Och iom att vi går på praktik nästa vecka skulle alla blommor i klassen slängas, eller så fick vi ta med hem det vi ville ha. Så just nu är det fullproppat med blommor här hos mig :D
 
 
 
 
Här nedanför är en assymetrisk bordsdekoration och en liten bukett som jag gjorde tidigare i veckan
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för titten , hälsar trädgårdsmästarn !

2016-02-20 @ 07:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0