Tuff vecka

 
Den här veckan har varit lite annorlunda då jag faktiskt har jobbat 4 dagar. Det har varit svårt att pussla jobbet med hockeyn och även försöka hinna med att handla och laga mat och allt som hör till vardagen. När man stiger upp vid 6, far och jobbar, drar direkt på träning och kommer hem vid 21-22 på kvällen är det svårt att hinna med allting. Det har resulterat i att jag ätit allt för dåligt nästan hela veckan. I torsdags hade jag sån huvudvärk så jag klarade inte av att vara med på hela träningen och i fredags började jag känna av en förkylning och hade natten till lördag så sjukt ont i halsen så jag knappt kunde sova. Så igår kväll stannade jag hemma och skippade träningen.
Dessutom skulle jag så gärna vilja ha ett eget boende snart, jag vill inte tränga mig på hos Mysan och Leo hur länge som helst. Men då behövs också ett jobb som garanterar en lön som man kan leva på.. Denna vecka har alltså varit lite jobbig pga lite olika saker. Jag har längtat hem.
Men ikväll ska jag och kika på ett rum som jag möjligtvis kan hyra tills en lägenhet hittas.
Annars så fyllde Leo år i fredags så då var vi 3 plus Linn och åt väldigt god middag på Spisa. För första gången smakade jag på råbiff, och jäklar vad god den var! Sen gick vi och tog en cider efter maten innan vi tog oss hem igen. Igår blev det en heldag på soffan för mig.. förutom att jag var och handlade och sen svängde ihop middag åt oss. Senare var vi också till Hemmakväll och köpte lite godis och tog sen plats i soffan framför en film.
 
 
 
1. Efterrätten på spisa, 2. Middagen jag lagade igår
 
 
I fredags hade jag sånt sjukt sug efter Battery alltså, men jag har inte hittat det nånstans ännu.
Förren igår då jag såg denna vackra skapelse på Hemmakväll <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0