Kräftskiva

 
Kräftskivan igår var riktigt lyckad. Hela laget var samlat. För första gången har jag nu varit på kräftskiva utan de klassiska röda Åländska (eller rätt ofta kinesiska då) flodkräftorna. Här ska det förstås vara havskräftor! Nu åt jag bara 5 kräftor men goda va dom, sen tryckte jag i mig typ 400 gram räkor till på det. Jag älskar verkligen räkor och kan äta hur mycket som helst, och tänk sen att komma hit till Göteborg och få äta färska räkor. Jag har aldrig ätit räkor med så mycket smak tidigare. Heaven!
Sen fortsatte kvällen med bland annat beerpong och allsång tills det började bli dags för hemfärd.
 
 
 
Imorse vaknade jag, som vanligt efter en fest, tidigare än jag hade behövt. Jag låg kvar ett bra tag innan jag steg upp och travade iväg till ÖoB och köpte mig en liten resväska så att jag kan komma hem en sväng nästa vecka! På onsdag kväll anländer jag till ön och drar tillbaka på måndag igen (Y) 
Nu har jag nyligen kommit hem från Mysan och Leo där det bjöds på ost, kex, vin och massa goda tillbehör. Jätte trevlig kväll men jag är skukt trött så det fick bli raka vägen hem till sängen.
 
 
Det är i princip första gången jag riktigt fixat mig sen jag flyttade hit. De flesta kvällar hänger man ju bara i ishallen liksom. Därav dessa bilder på mig nu då, när jag ser ut som en människa igen ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0