De va på tiden

 
Igår på träningen filmade Janne oss när vi sköt drag-, handleds-, och slagskott så att man kan se hur fel man gör det. Haha. Nä men det är ju sjukt att man spelat i 13 år och inte lärt sig tekniken rätt. Det var riktigt kul att få se hur det såg ut, och sen känna hur stor skillnad det blev på skotten när man rättade till felen. Nu gäller det bara att upprepa rätt teknik om och om igen så hjärnan fattar att det är så det ska vara. 
 
Idag har jag jobbat och kladdat lite med tusch :p men nu ska jag fräscha upp mig lite för ikväll ska vi ha kräftskiva! 
 
 
Igår när jag inte hade nåt att göra så tog jag fram tuscher och började rita lite. 2 vackra loggor blev det och idag kompletterade jag med lejonet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0