Besök hemifrån

 
Imorgon får jag äntligen krama om mamma och pappa igen <3 De är på väg hit ner nu med min säng och lite annat som ska in i rummet jag flyttar till imorgon. Hemlängtan har inte varit lindrig den här veckan och bättre lär det väl inte bli av att få besök hemifrån, men jag hoppas kunna åka hem över någon helg rätt snart. Jag hade väldigt gärna varit hemma den här helgen också, och åkt runt på öppna gårdar. 
Tanken är att vi imorgon packar ur bilen, åker till Ikea efter en byrå och käkar lunch där innan dom måste börja köra tillbaka hemåt. 
Vi har egentligen ett typ träningsläger den här helgen som börjar 10:00 imorgonbitti men jag fick tillåtelse att frånvara ett par timmar så jag får ta emot föräldrarna! Vid 15 ska jag va i Angered för sen spelar vi match mot Danska laget Hvidovre kl 17:00. Jag är såå inte redo för att spela match. Nervös som fan..
 
Den här veckan har jag bara jobbat måndag och fredag så jag har legat mycket i sängen och letat massa jobb och boenden.. hoppas på utdelning väldigt snart! Annars tar snart tålamodet slut.
 
 
Vårt omklädningsrum i Angered börjar bli klart (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0