Höst

 
Idag tänkte jag gå och fixa mig ett svenskt id-kort, men det gick ju inte så jävla bra. Eftersom jag inte har nån giltig id-handling för att bevisa att jag är jag så att jag kan skaffa en id-handling (?!?). Då tänkte jag att jag tar med mig någon (jag tog med Fanny) som kan intyga att jag är jag, vilket jag läst på skatteverkets hemsida att man kan göra. Det var inte heller okej. Det ska tydligen vara typ en arbetsgivare som jag jobbat för minst 1 år som är godkänd att ha med sig. Fuck alltså. Nu tänker jag, nästa gång jag är hemma beställa ett nytt pass, som jag sen kan ta med till skatteverket för att kunna fixa mitt svenska id! Så mitt bredband får stå i min tränares namn ännu ett tag framöver....
 
 
 
 Vädret har iallafall varit riktigt fint idag och Fanny visade mig runt i vackra Göteborg efter besöket på Skatteverket. Vi vandra runt i någon timme innan vi åkte hem. Jag gick och handla och lagade sen tacos(!). Jag har varit så sugen på det nu någon vecka och ikväll passade perfekt när jag har träningsfri kväll.
På tal om träning så hade vi sista träningen igår, innan seriepremiären imorgon. Vi möter Karlskrona kl 16:30 så för er Ålänningar som inte befinner er i Göteborg kan ni följa oss här: Damettan södra
 
Hjälmen är färdig smyckad också!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0