Halloween

 
Igår kväll när jag kom hem från träningen så hade Nina Halloween middag med familj och vänner. Alla var utklädda eller sminkade så när Ninas son Vincent frågade om jag skulle klä ut mig eller sminka mig gjorde jag ju såklart det. Jag fick lite smink och gick jag in på rummet och hittade på något snabbt. Jag försökte mig på ett skelett. Jag som tyckt väldigt mycket om halloween de senaste åren och älskat att hitta på sminkningar/masker, tyckte det var skoj att jag fick göra det även i år ( trots att detta var en snabbsminkning)
 
 
Nu sitter jag i bussen med laget och är påväg till Linköping där vi spelar match 15:30. Vi hade just ett stopp i Jönköping så nu är det mindre än en timme innan vi är framme.
Som tidsfördriv räknar jag ner timmarna tills imorgon bitti! 05:55 går tåget :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0