Åland / Göteborg

 
Förra veckan var jag hemma på Åland igen. Sista gången innan jul. Jag var till banken igen och nu är allt med lånet inför skolan klart så nu är det bara att vänta på räkningen. Det var som vanligt underbart att vara hemma. Jag gjorde julkransar till mamma, hjälpte mamma med nya etiketter på jobbet, sökte sommarjobb.Sen hade jag en grymt bra lördagskväll som från början var planerad att Jag och Timms skulle hänga, laga middag, förfesta och sen dra till Arken. Det blev bättre än så då vi tillslut var 8 stycken på förfest istället för 2. Och sen drog allihop till Arken. Jag hade skit roligt :) I Söndags var det dags för hockey när A-laget spelade sin sista match i grundserien. 
Och i måndags var det dags för att återvända till Göteborg igen. 
 
 
 Imorgon är det dags för match mot Hovås, men ikväll ska jag med div2 för match mot Vårgårda. Vi är en femma från div1 som ska med och spela. Jag har haft ont i mina axlar den här veckan, och jag vet inte var det kommer ifrån. Varje morgon när jag vaknar gör det jävligt ont, sen brukar det bli lätta ut åt dagen. Igår på träningen kände jag av det varje gång jag sköt eller gjorde vissa rörelser i passningar. Så vi får se hur det känns nu ikväll. Förhoppningsvis ska det inte störa mig allt för mycket.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0