Jullov

 
Nu har jag varit över halva tiden här hemma, och jag har hunnit med en del roliga saker.
Frisörbesök, Uppesittarkväll med vännerna, mysig julafton med familjen, juldagsfirande på Arken med brudarna, sleepover hos Hia och lite annat skoj. Det sämsta med allt är att jag varit förkyld nu snart en vecka... Nu tror jag dock det börjar gå över igen. Och det vore ju skönt så man inte är helt däckad när man ska välkomna det nya året. Det ska bli så kul att vara alla vänner samlade. Vi kommer vara hos Hia och Jonas (känns som det är mitt andra hem den här Ålandsvistelsen) och ha knytis som vanligt. Det blir jätte bra (Y)
 Mamma och jag har hämtat en soffa till mig idag som vi på tisdag, tillsammans med massa andra grejer ska ha med när vi ska bila ner till Göteborg. Så vi har bokat båtresor och hotell för första natten. Sen på onsdag ska vi flytta alla saker från mitt rum till lägenheten och även ta en vända till Ikea. Klockan 16 sen, ska vi till Scandinavium och se Frölunda-Modo! Så jag kommer ha sällskap ända till fredag sen blir jag lämnad ensam. Jag är inte super pepp på att åka tillbaka till Göteborg faktiskt, men jag är jävligt pepp på att få bo in mig i lägenheten och börja plugga så det ska nog bli 100 gånger bättre än de första 4 månaderna.
 
Jag var med Fanny upp till pissberget en dag och det var så jäkla fint!
 
Fräschade till håret med balayage
 
Bosse var söt i rosett
 
Efter första natten av sleepovern tog vi en promenad med hästar och hund. Jag passade på att lata mig lite och hoppade upp på hästen istället för att gå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0