Sällskap

 
Igår kväll kom Mysan och Leo så nu är jag inte ensam nå mer :D Jag hade varit på träning innan det och när dom kom så for vi in till stan och gick till The Barn vid Stora teatern och käkade super goda burgare med ännu godare pommes! Sen skulle man sova gott, trodde jag.. Klockan 3 nånting somnade jag till slut..hmm. 
Idag när vi hade sovit till typ 12, åt vi lite frukost och drog sen till stan och strosa runt lite. Vi var också till Linn och Anders på lite fika innan vi for och handla lite och drog tillbaka hem. 
När jag suttit en stund i soffan ringde David och tänkte att jag skulle få fara och köra lite truck vid hans jobb, så det blev typ 1,5 timmes truckkörning för mig ikväll! Det gick ju helt bra trots att jag inte kört på över 2 år. Skoj var det iallafall. 
Imorgon ska jag på en arbetsintervju till ett café som jag egentligen skulle varit på i Fredags, men jag hittade inte på rätt och de svarade inte när jag ringde, såå jag åkte hem igen! Så nu ska jag testa igen imorgon så får vi hoppas att jag hittar.. hehe.
Idag har det varit ledigt rfån träningarna också men imorgon är det dags igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0