Torsdag

 
Igår skrev jag de sista provet i skolan! Jag hade siktat på full pott men fick nöja mig med att ha ett halvt fel :) Jag skrev truckkort också som jag missa när jag inte var med i höstas. Jag drog hem från skolan runt 13:00 då jag hade uppfattat att jag skulle göra det efter jag skrivit provet för truckkortet, men det visade sig att alla andra var kvar till 14! uuups.
Mysan kom hit sen och då la vi oss ute och solade. Vi låg nån timme innan hon måste åka men jag låg kvar en timme till. Såå skönt med sol! Jag passade på även idag i nån timme och jag har till och med fått lite färg. Igår kväll for jag ut och cykla 11 km. Det kändes verkligen som jag hade motvind hela vägen. Haha. Men det brände så skönt i benen efter tisdagens träning. 
 
 
Och idag var den slöaste dagen på länge. Halva klassen var och skrev hygienpass så vi var 10 st i skolan. Vi gjorde inget vettigt. Vi kolla på uppdrag gransknings klipp om utländska chaufförer i Sverige. Det var ett rätt intressant avsnitt. Men sen kändes det som vi satt av tiden fram till 14...
Igår kom jag på att det skulle bli ett problem ikväll! Träningen skulle krocka med Finlands kvartsfinal! Så vi måste ju styra ihop det så att vi hade träningen tidigare och lite kortare så man hann hem och se på matchen :) Jag kommer lätt ha träningsvärk imorgon och jag älskar det!
Ja och det bästa då, Finland till semi! Det var lite onödigt spännande men det gick vägen i alla fall. Nu ska vi kika hur det går för Svennarna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0