Lastbilschaufför

 
Ja då var den dagen kommen när jag skaffat mig ett yrke. Fan så skönt det känns. Vi åt nån kaka, glass och hallon som avslutning på det hela idag.
Mysan kom hit igen idag och då åkte vi till Maxinge i brist på annat. Sen gled vi upp på solberget och kolla in hus. Vi kom fram till att på en balkong med sån utsikt vill vi festa någon gång. Haha! Dream on kanske.
Nu ikväll var Mysan, Leo, Victor och jag till ångbåtsbryggan och käka middag och drack en smirre/öl. Det är härligt när alla "sommarställen" och uteserveringar öppnar igen. Efter vi ätit gick vi till Mysan och Leo, sen fick jag en körning från Södersunda till Knorring, så jag åkte och skjutsade Elli och Nalle så snäll som jag är :) Och nu ligger jag i sängen och tror jag ska kolla lite serier. Imorgon är det dags för viktigaste matchen i VM + grillning med alla härliga vänner!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0