Läslus

 
Klockan åtta ringde min klocka imorse, och jag kom faktiskt upp! haha. Jag drog till stan och fixade lite saker. Bla. ansökte om ADR-kort, beställde nytt körkort för kod 95 hos polisen. Sen hakade mamma på och vi gick och åt cesarsallad på äventyrsgolfen. Hon hade också lite ärenden, och när vi var inne på bokhandeln fick jag syn på en bok jag sökt där tidigare men den måste ha varit slut. Så nu grabba jag den direkt! Jag är absolut ingen som gillar att läsa böcker, men den här har jag sträckläst i 3 timmar idag! De hoppar över allting som är tråkigt och går direkt på det som är intressant. Så som det ska va. Jag måste sluta läsa när det var dags för middag och sen drog jag på träning 1 ½ timme.  Så nu har jag resten av kvällen till att fortsätta läsa. Imorgon har jag en dag helt utan planer så känner nån för att hitta på nåt så hör av er :)
 
 
Ja det är ju såklart den här boken! Haha. Sen köpte jag mig ett fodral till telefonen idag också
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0