Vilodag

 
 
Jäkla bra kväll det blev igår! På Adlon var va kanske 20 pers och bada bastu, simma i poolen och drack "några" öl. Riktigt trevligt. Vi hade det bokat till 22 men som vanligt tycker vi det blir för kort så vi boka en timme till. Så nångång efter 23 vandra vi till Arken. Och där hade jag tydligen ganska kul också :p När jag vakna 10 imorse hade jag fortfarande alla kläder på! Haha, några smycken hade jag plockat av men sen vart jag nog för trött och strunta i resten. Så jag skulle vilja påstå att det var en lyckad kväll. 
idag har jag varit en sväng på mässa med Hia och hennes familj. Utan att ha ätit eller druckit nåt innan så var det för jobbigt att stå i en timme och titta på dans, så jag leta upp en stol i hallen där jag satt och vänta tills vi for hem igen :D
 
 
Så här vakna jag imorse! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0