Torsdag

 
Ikväll var jag på ett killer-spinningpass, både det tuffaste och roligaste passet jag varit på. Nu känns det rätt awesome. Annars idag har jag varit en sväng till ams efter jobbet. Kan inte riktigt förstå att jag på Måndag ska sätta mig i skolan igen.. Det är ju bara 3 år sen sist. Som tur är så är det ju bara 2 månader.
Ja imorgon har vi Fredag igen då. Efter jobbet ska jag fara och hjälpa mamma garnera tårtor sen ska vi åka till Smakbyn och ät lunch! Sen vet jag inte vad jag ska göra resten av dan. Jag väntar tålmodigt på Lördag. Då ska jag äntligen få dra en fylla med finaste brudarna. Det är för längesen. Vi börjar kvällen med tacos hos Mysan o Leo och den slutar förstås på Arken.
Nu ska jag hoppa i duschen så man slipper lukta svett ;)
 
 
 
Min kille börjar vänja sig vid att bo här nu. Han blir sakta men säkert den Bosse han var innan han måste flytta. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0