Girls Just Want To Have Fun

 
Det var längesen men ikväll hoppade jag upp på spinningcykeln igen. Jag och Mysan var på ett 60 minuters pass, nu känns det så där skönt i benen efter att ha pumpat ur dem lite. Det har varit en rätt trist dag idag annars. Jobb till typ 9, sen vänta jag bara på att mamma sku sluta för hon ville ha hjälp med städning. Så hela huset fick sig en omgång idag.
 Imorgon kväll ska vi till Smakbyn och äta middag! Det ska bli kul att se hur det ser ut och maten antar jag att är super bra. Haha nu blev jag hungrig bara jag tänkte på det. Men min medicin jag äter mot min hudinfektion tillåter mig inte att äta nåt innan 9 -.- (1 timme efter jag tagit tabletten). Så jag får snällt vänta med det. Det är konstigt att när man inte får äta, DÅ är man minsann hungrig!
 Alltså snart helg igen, vart tar veckorna vägen? Snart är det sommar! 14-15 Juni får gärna komma hastigt. Då ska vi återigen stå på Stockholms Stadion och dansa oss svettiga på Summerburst!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0