Down

 
Det är en "down-period" på väg.. igen.. När ska man få bli glad igen? Och hållas så.
Jag vet inte ens riktigt vad det är som gör mig på så dåligt humör. Ingenting, verkligen ingenting känns roligt just nu bara. Jag vill ha nåt som kan muntra upp mig lite. Jag har mina vänner men det känns som vi aldrig har passligt att träffas samtidigt. Jag saknar Irish ♥ Jag vill göra någonting som jag känner att jag är bra på, vad som helst. Jag hade hockeyn i flera år, men nu? Jag vill ha ett jobb som jag trivs med och som jag tycker är kul! Framtiden är som ett mörkt moln. Jag har ingen aning om vad jag gör, ens i sommar. Jag är TRÖTT på vinter. Snälla snälla bli vår.. och så att jag får fylla år och fira lite. Jag vill ha tid, ordentligt med ork och motivation till att träna. Jag vill inte se ut då här. bla bla bla bla.. Känner bara för att lipa, det är så jävla synd om mig *Drama Queen*
 
Saknar då det gör ont ibland ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elli

Underbar bild på Irish!

Precis som du skrev är det fullt förståeligt att du är down. Separationer tar på, vintern tar aldrig slut och du vet inget om framtiden. Det ÄR okej att vara nere ibland, ta ingen stress av det. Solen och värmen MÅSTE komma snart och bara en sån sak gör allt lite enklare.

2013-03-13 @ 20:55:54
Postat av: Lillemor

Lipa du lite Tessan, de känns bättre ska du se, tros de iaf. Så e de för mig åtminstone. Dagarna blir ljusare o känns längre, kämpa kämpa som Rökka Göran säger :-) kramar

2013-03-13 @ 20:56:48
Postat av: hia

jag älskar dig vet du <3

2013-03-13 @ 22:36:18
Postat av: Mysan

Säger som Hia <3<3

2013-03-14 @ 12:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0