Torsdag

 
 
Skönt väder det är nu! Såg inte så trevligt ut i morse och när jag åkte på jobb vid halv 6 var det 8 grader ute! Huj. Vi slutade ganska tidigt idag och när jag kom hem tvättade jag ur pappas båten så den blev ren och fin. Sen hade jag ett möte på ÅCA idag för att skriva arbetsavtal, så nu är det fixat. Så i fortsättningen blir det jobb måndag-lördag för min del. 
 
 
Mina gurkplantor har ett tag skrikit efter större krukor så det fixade jag idag, samtidigt fick mina zinnior också lite mer utrymme. Den senaste omgången potatis har kommit upp ur jorden också så de fick lite extra jord över sig.
 
 
nu sitter jag och väntar på att fisken på grillen skall bli färdig så jag kan äta och sen åka i väg på träning. Efter träningen är det dags att titta på årets första korpmatch! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0