Sammanfattning

 
När det har varit så bra väder så vill man ju inte sitta inne vid datorn, därav den dåliga uppdateringen. Jag har till och med lyckats bli brunare än min mamma så mycket som jag solat. Det har nog aldrig hänt förut! haha.
Den här helgen har bestått utav fest. I Fredags åkte jag till Mysan som ville äta middag med mig, så vi gjorde en god kycklingsallad som vi åt ute på balkongen i det fina vädret. Amanda kom också dit, och där satt vi fram tills vi for vidare till Arken.
 
 
7 euros klänningen från H&M åkte på i Fredags
 
På Lördagen var jag...trött! Vet inte hur många timmars sömn det blev på natten, men inte många. Jag sov lite på dagen mellan typ ett och halv 3 då det var dags att börja fixa sig igen inför studentfirande. Amanda hämtade upp mig och vi for efter Fanny innan vi åkte för att möta upp Mysan, Leo, Hia, Jonas och Victor hos Erre. Vi grattade fina Erre, åt god mat, pratade massa gamla minnen. Det var riktigt trevligt. Sen var det dags att dra vidare, och det blev såklart balkonghäng den här kvällen också! Vi spelade spel, åt chips och drack "några" drinkar. Med ett avbrott vid nio för att gå och ta stämpel på Arken. Sen tror jag klockan var närmre ett innan vi for ut. Alla förutom Leo som tydligen tyckte sängen kändes som ett bättre val än krog :)
 
 
Haha, en bild hade jag tydligen tagit i Lördags, den var ju...fin.
 
Vad konstigt att man inte var piggare i Söndags, hehe. Men jag steg i alla fall upp vid typ 12. Åt ett ägg och gick ut och klippte gräset. Jag lyckades köra ner i slänten mot Björkslingan, Haha!! Var på väg att gå efter mamma så hon kunde hjälpa mig upp men jag var envis och kom upp utan hjälp till slut ;) Hoppas ingen såg mig, det måste sett fult ut. Efter jag var klar hämtade jag en filt och la mig och sola på gräset.
När det var dags för middag gick jag, Mysan, Leo och Victor till Niska och åt. Premiär för i år! Thomas kom lite senare och då blev det en cruise ut till Bomarsund för att vara kulturella, på vägen hem åkte vi ner till Västerviken och kände på vattnet(?) haha. Vi hann också med en titt vid våra gamla skolor. Riktigt skön Söndag!
 
 
I slutet på förra veckan gick jag och fick jobb! De ringde från ÅCA och ville ha mig att plocka bröd och sköta beställningar på S-market i Godby. Så på söndag börjar jag (Y) Men jag har att göra även den här veckan när jag hoppar in för mamma och chefar lite på mfood så hon kan ha semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0