Long Time No See

 
 
Det är ganska otroligt att det finns några få personer som är in och kikar här alla dagar fast min uppdatering är så dålig. Det lär nog inte bli bättre men ibland får jag för mig att skriva ett litet inlägg.
 
 Det har skett en sak som vänt upp och ned på hela min vardag. Efter 3 ½ år tillsammans så har jag och Kim gjort slut och jag har flyttat hem till Björsby. Det har varit jätte jobbigt men det ska väl bli bättre. Jag är otroligt glad för att vi har så bra kontakt som vi har.
 Det har varit jobbigt och svårt att flytta "hem". Det här är ju inte mitt hem. Det finns i Överby. Nå, det har ju gått 2 veckor nu så jag har hunnit bli lite mera hemmastadd. Det är ju ganska skönt att bli lite bortskämd av mamma♥
 Vi kom överens om att dela på kissorna så Bosse flyttade med mig. Det är skönt att ha han som sällskap. Han är dock inte lika mysig som han annars har varit. Han är nog lite nervös och orolig. Ut vill han inte gå, han som annars älskar att va ute. Hoppas det löser sig när det börjar bli vår.
 
 Det är tur jag har Mysan o Hia som stöttat mig och får mig att tänka på annat ♥
 
 
 
 
Världens finaste kissor! Jag saknar förståss Irish :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0