Tisdag

 
Har fått bra och mindre bra besked idag. Jag blev godkänd på provet i första delen av yrkeskompetensen som vi skrev igår. Med marginal också. Hade 22 poäng av 24 och 18 var gränsen för godkänt. Skönt! Idag på eftermiddagen skrev vi ADR-Prov. Min hjärna var helt slut kände jag, skulle kunna somnat innan vi ens börjat skriva. Det gick med andra ord inge bra, blev underkänd i det provet. 3 poäng från godkänt. Som tur är så är det inget man måste ha, så jag tänker inte skriva om det heller.
Mamma och jag har varit och handlat inför Lördagen ikväll. Vi ska fira min födelsedag lite i efterskott. Vi ska laga massa mingelmat. Kommer bli bra! Det kommer både släkt och vänner så vi blir ju några stycken i alla fall. Haha. Sen klämmer vi dit en utgång också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0