Sool

 
Gud va härligt väder det är idag! Det borde va förbjudet att sitta inne :)
Jag har varit en sväng till Överby och mätt mitt växthus för pappa har börjat fixa plats åt det här hemma idag. Han är bra snäll min pappa. Snart kan jag börja odla. När jag kom hem bestämde jag mig för att inte va inne idag så jag tvätta bilen(!) som inte blivit tvättad sen den första snön kom typ. ehe. Fint blev de. Kratta lite grus där växthuset ska stå har jag gjort också. Mamma har skruvat ihop nya grillen och står nu och fixar middagen. mmmm grillat! Fy va gott. Efter middagen tänkte mamma o jag passa på att gå ut och gå.
 
 
 
 
Bild från igår kväll. Det var en riktigt lyckad kväll med runt 20 pers. Både släkt och vänner. Alla verkade nöjda med allt som mamma och jag hade lagat och själv var jag skit nöjd. Tack för alla fina presenter! Kvällen slutade förstås på Arken (var annars liksom?). Eller ja, slutade gjorde den väl sittandes i Mysans trapphus där vi åt upp Hias pommes. Tack allihop för att ni gjorde kvällen så super :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0