Onsdag

 
 
igår hade vi en "vanlig" skoldag där vi bla. skrev prov i lastsäkring. Jag lyckades få 14/16 poäng och vart därmed godkänd. Fiint. Sen börja vi prata om kör och vilotider. Verkar helt råddigt men nog ska man väl komma igenom det med. 
Det var lite roligare idag när vi igen hade första hjälp och sen var på transmar och lastsäkrade lite. Skönt med lite praktiskt också och inte bara teori. 
Sune var och satt i alla rutor i växthuset igår kväll, så jag var och handla lite frön och grejer efter skolan så nu har jag sått en hel del. Fast så mycket blev det ändå inte så mera vill jag ha :) blir att handla igen nån dag.
Torsdag imorgon redan. Snart helg igen och då ska jag åka och se på crosstävling för första gången i mitt liv. Ska bli skönt att åka bort lite på samma gång.
 
 
Lite lastsäkring i fina kycklingvästar
 
 
Jag testa på att köra denna också
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi ska förmodligen också till crosstävlingen och kolla! Så vi ses kanske där :D

Svar: Ja vad kul :D
Therese

2013-04-24 @ 19:50:25
URL: http://sweetlittlekisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0