Namnsdag

 
Det är min namnsdag idag! Vilket jag faktiskt inte kom ihåg före jag hörde det på radion på väg till skolan. Haha. Sen fyller ju mina favorit tvillingar år idag! Grattis på er Fanny o Patricia <3
 
Jag har just vaknat efter en tupplur på typ 2 timmar. Innan jag gick och la mig tog jag en burana och en panadol, men de hjälpte ju inte mycket. Har ont i huvudet och känner mig tung i huvet. Jaa vad kul att va förkyld. 
Skönt med Fredag iallafall men skolan var slö idag. kl 10 var vi klara med förstahjälpkursen och kl 12 skulle vi börja igen. Simon och jag åkte till Dinos och åt Jägarbiff och skippade korvbuffén i skolan (vad nu det kan vara). Vi hann även med en tripp till Maxinge på kik. Blev väl nog bra det där.
Klockan 12  var det dags för truckkörning och däcksbyte för de som inte gjorde det igår men vi hade hunnit med allt  så vi fick sitta och läsa på prov. Fram till halv 3 kanske! Snacka om slött. Så från 10 gjorde vi inget vettigt. 
Nu är det dags för middag!
 
 
 
Det låg en trött kisse i min säng när jag sku sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0