20

 
Min 20 årsdag blev riktigt bra igår. Mamma var gullig och köpte ett linne från Zic Zac åt mig som jag inte riktigt visste va jag tyckte om så jag for in och kika lite själv. Hittade en klänning och en virkad topp som jag ville ha så jag bestämde mig för att byta linnet. Och så hade jag ett presentkort sen julen så jag fick 2 plagg utan att betala nåt, och med lite tillgodo också. Sen åkte jag hem och plocka ihop innebandygrejerna och for till baltic. Såg först på  herrarnas div 2 final. Sen spelade vi vår final, som vi vann! GUULD! 
Drog hem och duscha och fixa mig och for vidare till Sofia på lagfest. Skit trevligt förutom att jag hade ont i huvudet. Men, som tur var gick det över tills vi gick till Arken. Man var rätt slut efter dagen så jag var väl hemma halv 4 tror ja.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0