Söndag 6:e Maj

Pappa kom hem till oss med lastbilen idag så vi kunde såga ner häcken och han kunde köra ner allt till brasan bakom vårt hus. Så nu är det mycket insyn här! Men som Kim sa till Lillan: "Vi har ju sett varandra förut så det spelar ingen roll med häck eller inte". Fast den kommer ju förtås växa upp igen men mycket finare blir den.
Till middag idag blev det lövbiffrullader fyllda med philadelphia röra med skinka i. Och så skivade jag potatis och la på en plåt i ugnen. Skit gott var det.  Jag ska åka in till sjukhuset ikväll med pappa, och hälsa på farmor :/ Hon har legat där ett tag nu och jag har inte varit dit ännu. Hon kanske aldrig kommer hem mera, utan blir på nåt äldreboende. Tråkigt, men det är väl lite av livets gång... Ska iaf fara och se hur det är med henne. När jag kommer hem ska jag fortsätta sila jorden i mitt land!

Häcken, äppelträdet som stod i vänstra hörnet och de 2 svartvinbärsbuskarna är nu borta. Förhoppningsvis ska det fyllas på med jord så marken blir lite jämnare också.

 

Såhär i VM tider så har vi pimpat vårt utebord såhär vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0