Helgen 18-20 Maj

Det fanns inga planer på att fara till Arken i Fredags men Kim och jag hamnade där i allafall. For till Borgåborna på förfest sen hade jag nog en av de roligaste kvällarna någonsin på Arken. Skena runt med Fanny och Ronja typ hela natten, tror ja, jag har lite lätt med minnesluckor. Men jag minns iaf att jag hade kul! Fanny messa just att vi gjorde av med 200€!? Förklarar kanske varför jag inte ville dricka en droppe alkohol på Lördagen.
Då sov jag till halv 2 sen var ute i solen fram till kvällen när jag åkte hem till Amanda med Hia och Lina. Sen var vi in till Arken. Jag var rätt trött så jag körde hem vid halv 3. Skjutsade hem Bernt gjorde jag också. Sen var det riktigt skönt att lägga sig i sängen!
Idag har pappa o Klicken byggt växthus i flera timmar. Men nu visade det sig att det saknas massa grejer så jag måste fara till Lantbruk och fråga efter dem.... Det är i princip bara glaset som ska på plats nu så är det klart sen. Sen var ju Finland och förlora bronsmatchen idag.. Vi var ju ändå bättre än Sverige och det är ju det som är viktigast ;) Nu kollar vi på finalen.
Djurskyddsföreningen har satt ut Bosse på hemsidan under borttappade djur.. :/ Åh, jag undrar var han är.. Vill att han kommer hem nu.

Så lite bilder från helgen!



Tog på mig min rosa kavaj i Lördags







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0