Torsdag 8:e Mars

Oaktivt ja.. Det enda jag gör på dagarna är sova.. Jag blir förbannad på att jag inte orkar göra ett skit. Jag sover ofta över middagen, är vaken nån timme sen sover jag igen. Sen jobb, och så fortsätter jag. blä. Undrar om jag har brist på nåt eller varför jag inte kan hålla ögonen öppna? Just därför har jag inget att skriva om heller.
När jag sluta jobba idag tänkte jag att, när jag kommer hem ska jag gå ut och gå. Jo jävlar va jag ha gått! till soffan kom jag. Mamma skulle kanske gå ikv, då måste jag fan släpa arslet med mig och gå med henne.
Annars då, var är solen? Vill ha varma härliga vårdagar utan snö! Så man har lite mer att göra ute på gården och har en enledning att gå ut. Jag vill ha pengar så jag kan beställa massa kläder! Och så vill jag ha sommar, så jag kan åka och resa med mina vänner. Måste fara och handla. Nu vill jag sova.


Kommentarer
Postat av: Mariah

Kanske du skulle kolla Hb? Annars köper du hem friggs järn brustabletter å ser om det blir bättre.

2012-03-08 @ 13:07:01
URL: http://johanssonmariah.blogg.se/
Postat av: Tessi

Ja, nåt måste jag göra iaf..

2012-03-08 @ 19:44:24
URL: http://karlssontherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0