Tisdag 20:e Mars

Jag var ju, som ni kanske såg tidigare, och köpte mig ny kamera idag. Nikon 1. Har sett den på reklam på tv och tyckte den verkade som en riktigt bra kamera. Orkar inte med min större systemkamera mera. (nån som vill köpa?) Så jag är riktigt nöjd :) Inte så billigt men. Så jag har ju förstås suttit här hemma och lekt lite med den.
Innan träningen ikväll så blev jag, Amanda, Linnea M och Fia intervjuade av Marcus till IFK bladet. Så snart är vi KÄNDISAR, eh, kanske inte riktigt ;) Träningen började en halvtimme senare idag för Eagle Sports var där och lät A-laget testa grejer. Och sen (bara för att det är typ 3 träningar kvar sv säsongen! :o haha) så tänkte Robert o Kim att dom skulle köra slut på oss direkt.. Nå det var inte såå farligt, vi spelade typ halva träningen sen :)
Nuuu gäller det! Modo måste vinna nu för att ha nån chans till semifinal! Heja heja.

Kommentarer
Postat av: Mom

Får man inget smakprov på Nikon 1

2012-03-20 @ 19:28:53
Postat av: Tessi

Det kommer nog, har ju bara testat lite här inne ännu

2012-03-20 @ 19:59:16
URL: http://karlssontherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0