Fredag 2:a Mars

Jag har kört 3 gånger in till stan idag (!), kommer bli en till då vi har träning. Jag som först hade tänkt att jag sku vila lite inför kvällens (efterlängtade) utgång. Men, nepp, hanns inte med. Nåjaa, jag klarar mig nog ändå :]
Var både igår och idag och letade efter nån fin färgglad topp att ha på mig ikväll. Hittade inte mycket.. Men jag fann en på Zic Zac idag sen. Bara det att jag har en precis likadan sen tidigare fast en annan färg.. Dom skulle möjligtvis få in lite nya grejer vid 2-3 idag så jag la undan plagget jag hade hittat och väntade till senare. Sen hade dom inte fått de nya grejerna, så det blev det jag hade tänkt från början. Bara jag har nånting att ha på mig ikväll så. Sen ska man ju ha nåt på sig imorgon också då det ska firas att Malin fyller 20 :) mycket nu. Tur fan att man inte har match nu också, brukar alltid råka va när man har annat inplanerat.
Vad det ska bli härligt att gå ut med mina vänner igen!

 

Amandas bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0