Onsdag 6:e Juni

Efter jobbet idag for jag och Mysan efter Hia så åkte vi in till stan och gick o kika i butiker och tog en fika på Bagarstugan. Riktigt mysigt. Typ 2 timmar var vi i stan innan jag måste åka och handla och sen hem. Orkade inte laga nån middag men hade ätit en sallad och en kakbit när vi fika så var inte så hungrig. Jag satt i stället och fixade lite till jobbet. Jag hann även ligga nån minut på soffan innan jag drog iväg på träning. Det tog emot idag! Jag hade sån huvudvärk före jag for men det försvann sen vilket var bra. Bör inte missa nå träningar.. Det var rätt chill träning, fast ändå vart det tungt mot slutet.. Vi jogga, spela fotboll och gjorde lite utfall mm. Utfallen tog som fan så mina ben är slut nu! Nu har jag just tagit en skööön dusch och nästan haft ett litet spa, och tagit hand om kroppen lite extra. Jag tänker snart bädda rent i sägen! Åh, det finns INGET bättre än att lägga sig i nybäddad säng, med nyrakade ben ;) Underbart! ♥ Sen ska jag sova såå gott inatt för jag är ledig imorgon :) Får se vad jag hittar på för skoj då. Kanske nån vill hänga? :)

Mysan rodde i potatissallad på jobbet idag!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha en fin dag :D

2012-06-09 @ 11:25:42
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0