Huvudväääärk

Jag steg upp 10 och for o jobba en stund, var hemma 12 igen. Nu har jag så jävla ont i huvudet. Dumma förkylning.. Fortfarande täppt i näsan, det är förmodligen pga det som jag får huvudvärk hela tiden. Blöh.
Igår var jag, Kim, Mysan, Leo, Hia och Karlis till Äventyrsgolfen och åt middag, spelade en runda golf och stack sen till Miramarparken för att lyssna på Fryk. När vi skulle gå därifrån hade det hänt nåt cp med mit knä, det kändes som det var på väg att hoppa ur led eller nåt. Det gick aldrig över och det är fortfarande så och det är lite svullet och varmt. Konstigt. Det går inte att böja på benet helt heller. Jag skulle sätta mig på huk på jobbet men då fick jag tänka om för det gick inte. Nå, efter Miramarparken gick vi till Arken. Det blev ingen lång kväll. Jag o Kim var hemma kvart i 2.
 
Dumma knä
 
Ikväll är det Champagne Party vid Arkens poolbar. Med dress code: white. Jag måste till Mysan och låna nån vit klänning för sånt äger inte jag! Fast just nu är jag inte sugen alls på det. Känner mig bara risig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0