Tisdag 7 Februari 2012

Är förkyld och mår skit. Igår sluta jag jobba 11 och for hem och la mig på sängen, där jag blev heela dan. Ränkar man med igår och inatt så har jag typ legat i sängen 22 timmar i sträck. Inte konstigt att man har ont i ryggen.
Inatt sov jag inte mycket och imorse var jag helt slut med världens huvudvärk. Blev inget jobb. Tycker inte om att lämna mamma ensam på jobbet sådär. Men jag skulle ändå inte varit mycket till hjälp där idag.
Mitt huvud sprängs snart av allt snor!!
En sak som är jobbigt när man är sjuk är ju att inte kunna träna... jag som hade kommit igång så jäkla bra. Hoppas att jag åtminstone kan va med på träningen på Fredag eftersom vi har matcher i helgen.
Fan, jag klarar inte av att va hemma och va sjuk. Det är ju så tråkigt så jag dör!
Nå, ska dricka mitt finrexin, spraya mitt nässpray, äta mina halstabletter och massa värktabletter och hoppas på att bli frisk!

Bild från USA hösten 2010



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0