Onsdag 29 Februari 2012

Oj vilken härlig dag det är! Jag blir på så galet bra humör när våren närmar sig :D Jag försöker hjälpa våren lite med att skotta bort all snö från altanen ;) Sen sköter det sista sig ganska bra själv med hjälp av solen.
Har varit ganska pigg (!) idag också, så jag har hunnit storstäda inne på toaletten. Äntligen.. + damsugit och torkat damm i resten av huset. Det är dagar som denna som jag får ork och inspiration till att städa. Sen har jag bykt 2 maskiner tvätt också. Intresseboken antecknar :)
Har idag suttit och läst om olika utbildningar.. v e t  i n t e  v a d  j a g  s k a  g ö r a ! När jag var liten , då skulle jag bli florist sa jag. Kanske jag skulle bli det? Det verkar kul. Men ger det bra betalt, jag vill ju ha massa pengar ;) Gympalärare kanske, (då har man ju lov lite nu och då) eller Tandläkare? Det ger bra med lön säger dom. Men sitta och pilla i andras munnar? :s Gah, måste hitta nåt snart innan det är för sent med anmälningar.. Lite kinkig på var skolan finns också. Vill inte ha allt för långt hem, och det måste finnas nåt lag jag kan träna med. Skulle va skönt att ha en klar bild av vad jag vill göra. Jag orkar inte plugga 5 år heller.... skulle räcka med 2 :p haha

Bild från nyår 2011



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0