Hockey

Imorgon natt åker jag och Amanda (Och några andra brudar från IFK) iväg till Finland på ett hockeyläger och kommer hem natten till Torsdag. Det kommer bli kul och givande. Vi kommer förmodligen att vara äldst där men det gör väl inget. Nu när våran grundserie är slut passar det perfekt med ett läger innan slutspelet drar igång. Som det verkar nu kommer vi att möta Väserås i kvartsfinal på hemma plan. Åh, jag vill spela nu. Och att vi ska ta oss ända till final igen :) Fast förra året var vi direkt kvalificerade till semifinal, men nu blir det kvartsfinal också.

 

 

Bild från Måndagens Ålandstidning på jätten Tessi! haha


Haha, Mickis och jag på det förra lägret vi var på. Vi var ganska små :p
Den gången var vi yngst på lägret och ville mest hem vill jag minnas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0