Fredag 10 Februari 2012

Jag hade en underbar dröm inatt! Jag kom till jobbet och golvet var fullt med lådor från Ålandsbagarn, fyllda med gräddmunkar!! haha. Hela morgonen var jag sugen på gräddmunk så mamma köpte som vi åt efter lunchen. Gott!
Det blev lite längre arbetsdag idag för vi måste göra röror och dressingar till Måndag eftrsom både mamma och jag är borta hela helgen. Skönt med Fredag!





Igår var vi till farmor och farfar på en "brakmiddag", jäklar va gott det var och så mätt man blev. Sen kan man ju inte äta där utan att det är efterrätt också. Snacka om att man var trött och stinn sen på kvällen.

Nu ikväll är det träning, men jag ska inte va med, bara och skrinna lite och skjuta. Förkylningen har inte blivit nå bättre tycker jag så får se hur det går att spela imorgon och på söndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0