Snart hemma

 
Nu är det inte så länge kvar tills jag får kliva i-land på Åland igen efter mina 5 första veckor i Göteborg.
Imorse när jag steg upp så gjorde jag ett mycket tappert försök att få med mig allt jag hade planerat. Det slutade med att jag fick ta en extra handväska. Så jag har släpat på en liten resväska, en bag med typ hela hockeyutrustningen och en handväska. Detta har jag släpat på buss, spårvagn, tåg, buss och båt! Det har ändå gått smidigt, men när det var dags för tåget att rulla iväg så var det strömlöst mellan Göteborg och Partille så vi stod stilla 35 minuter innan vi kom iväg. Och till slut var vi 40 minuter försenade till Stockholm, men annars har det flytit på, och snart får jag komma hem till Björsby! Det är bara denna sjukt trista båtresa kvar, med världens sämsta wi-fi så jag kan inte ens titta på serier...
Dagarna hemma på ön ska jag hinna med bland annat jobba med mami, bankbesök, träning, kika på hockeymatcher x 2, mysa med Bosse(!), och träffa fina vänner. Jag kommer åka tillbaka till Götet med så mycket ny energi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0