Göteborg!

 
I Tisdags tog jag min resväska och hockeybagen och flyttade till Göteborg. Jag ska spela med Göteborg HC i vinter, och de två första dagarna här tränade jag med div2 laget. De kändes helt okej trots att jag inte riktigt vant mig med mina nya skrillor ännu. Tjejerna är riktigt härliga också!
Igår fick jag vara med div1 laget, först på fys då vi var i en boxnigshall och hade cirkelträning en timme, sen 1h & 20min på is efter det. Behöver jag nämna att jag går med konstant träningsvärk?.. haha, snacka om att det bara kan bli bättre alltså, så jävla dåligt tränad. På isen märktes att jag har mycket att jobba på men jag kommer helt säkert utvecklas rätt snabbt med det gänget. Tränarna säger att jag ska vara med div1 laget i fortsättningen iallafall så jag behöver inte vara orolig att det blir för lite träning. haha.
Jag har varken jobb eller egen lägenhet ännu men som tur är låter Mysan och Leo mig bo i deras lägenhet tills jag får tag på något eget. Hoppas inte det tar allt för länge nu bara. Om en timme ska jag iväg på en arbetsintervju till ett Café. Det skulle passa mig väldigt bra då det är typ samma upgifter jag haft på mfood. Men mycket hänger förtås på arbetstiderna då jag har träningar alla kvällar och senare matcher varje helg. 
Ikväll är det fys + is igen och Lördag fys + is + teknikgenomgång i gymmet, sen på Söndag är det lite vilodag!
Nu ska jag förbereda mig för intervju!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0