Leather

 
Mamma råkade se en läderjacka till salu på Ålands köp & sälj igår, och det råkade va en Jofama by Kenza så jag sa åt henne att köpa den direkt! 150€ fick hon den för. Sjukt bra pris mot om man sku köpt den ny. Jag prata här om dan om att jag behöver nån ny vårjacka och vips, så har jag en.
 
 
Idag var jag till ÅCA och prata om lite jobb. Det handlar om brödplockning på Kantarellen, så imorgon ska jag fara och se hur det går till, sen börjar jag jobba på Måndag. Det blir må-fre jobb och inga helger. Det är vad jag kommer hålla på med fram till 25:e då min utbildning börjar. Sen klämmer jag in lite jobb på Punkten vecka 11 också. Skönt med lite jobb på agendan. Sen ska jag ju få va barnvakt åt Nea nästa vecka också! :)
 Imorgon tänkte familjen åka och äta middag någonstans innan jag, mamma o pappa går och ser på teater,  Smugglarkungen. Det är evigheter sen jag var på teater så det ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0