Onsdag 4:e April

Jag fick mail från H&M igår att mitt nästa paket är påväg! Tänk om man skulle ha tur att få det imorgon, men knappast :) Jag far iväg till Svergie till Erik, Pia och Linda på Fredag så det skulle ju va nice med nya kläder innan man far. Jag kan inte minnas hur många år det är sen jag var till dem sist. Det ska bli riktigt kul. Kommer hem på Söndag igen.
Imorgon är sista arbetsdagen denna vecka, härligt. Sen bjuder Lina på middag och fest på kvällen :D woho! Har inte bestämt mig för om jag ska fara ut eller inte, det är ju skönt att få sova lite innan man ska upp och med färjan ;) Bestämmer mig säkert i sista sekund.
Idag lagade Kim och jag Spaghetti Carbonara till middag, var upp och prata med Lillan en sväng, sen påskpynta jag lite i min kruka på trappan. Har haft ont i huvudet och varit trött hela dan idag... så har inte orkat med nå mycket. 
Just det! Jag fyller ju år på fredag också :D Jag hoppas att Linda bakar en tårta åt mig tills vi kommer ;) haha!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0