Måndag 23:e April

Min telefon håller på lägger av. Det har varit glapp när man ska ladda den ett bra tag. Det går om man vicklar lite på sladden och lägger den på ett speciellt sätt, men nu går det knappt att ladda den alls. Och i morse vakna vi av att den låg och burrade, men gick inte att få igång, så jag fick slita ut batteriet. Betyder att efter jobbet for jag och beställde ny telefon, det blir en iPhone 4s vit. Tar nån vecka innan de får in dem men den ska iaf fungera.
Fick hem lite kläder från H&M idag som inte kom med förra beställningarna. En rosa(!) kavaj, en beige topp och ett par jeansshorts(som var för stora..) Nu är det väl 4 saker som saknas ännu som kommer senare.

 

 

Jag har nu 3 plagg som var för stora som jag försöker sälja på köp&sälj på facebook. Det är dessa plagg.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0