Matchdags

 
Igår var jag till Jappa på intervju. Det var jag och 4 andra som var där och vi fick veta lite mer hur jappa fungerar och sen lite mer om Jakobsdals. Sen satt vi på egna intervjuer om jobbet. Allting kändes väldigt bra, både hur jappa fungerar och om själva jobbet. Dessutom har Jakobsdals 10 platser vad jag förstod och vi är totalt 15 personer som blivit utvalda til intervjuer och efter min intervju är jag ändå väldigt nöjd och känner mig hoppfull. Men vi kommer inte få nåt svar än på typ 1,5 vecka.
 Efter intervjun ringde jag och prata med mamma som kom med ett jätte bra förslag om att jag ju kunde pyssla julkort om dagarna när jag inte har annat att göra. Så jag sökte upp närmaste Panduro och gick dit. Jag skulle kunnat spendera alla mina pengar där inne alltså! Men jag hejdade mig.. Sen drog jag till Willys och handlade lite innan jag gick hem och pysslade lite julkort :)
 Igårkväll hade vi träningsmatch mot veteraner som vi förlorade med 1-3. Det var stört tungt för mig, jag har tappat alla krafter de senaste veckorna.. men tränaren var nöjd med vad han såg så jag får va nöjd. Men ikväll är det dags för min första seriematch här! Jag ska få spela med div 2 när dom möter Vårgårda HC och det tror jag blir riktigt kul. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0