Det blir bättre

 
Gårdagens spöken som satt i mitt huvud har dragit som kos nu, typ. Under träningen igår kändes det mycket bättre socialt eller hur jag ska säga. Åkte till träningen med Hanna och Fanny och bara det var bra tror jag. Jag fann också en lite likasinnad i Hanna, då hon var lika lost i gymmet som mig! Haha! Skönt att inte va ensam om att inte veta vad man ska göra liksom. Och ett plus var också att vi idag före isträningen hade teknik genomgång i just gymmet. Igår fick jag mina Salminggrejer också. Byxor, handskar och klubba. Jag har ju kört med samma märke på klubba hur många år som helst men jag gillade fan Salming! Nu fattas bara en svart hjälm och salming-trunken.
Annars har jag idag inte gjort nåt annat idag än handlat lite mat typ, drog iväg på träning vid 14:30 och nu väntar jag bara på att få sällskap här med mig! 1 timme kvar!
 
 
 
 
Fick en bild idag från pappa som han tog precis innan jag skulle stiga ombord på båten i Tisdags
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0