Fredag 16:e Mars

Jag har just tvättat alla fönster i huset både in- och utvändigt! Så jävla härligt att ha rena fina fönster som släpper in massa ljus :) Så passade jag på att dammsuga golven också. Jag skulle behöva fortsätta med att städa bilen också men det får vänta, jag belönar mig med en battery just nu!
Ikväll är det träning. Det är mycket roligare att träna nu när vi inte har matcher, mer haha. Det är skönt att få lalla runt lite utan att känna att det måste gå bra för man har match i helgen. Sen blir det Kino ikväll! woho. Det är as längesen jag var där nu :) Ska ha så jävla kul!



Kommentarer
Postat av: Mom

En annan har sovit 2 1/2 tim, och ingen hade tvättat mina fönster under tiden!!

2012-03-16 @ 15:45:25
Postat av: Tessi

Det var ju inge kul att dom inte blev tvättade :(

2012-03-16 @ 18:27:56
URL: http://karlssontherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0