Semester/Rockoff/Arken

Här händer det inte mycket. Men jag har semester och sitter inte så mycket vid datorn. Jag sover till 12-13 om dagarna, duschar sminkar mig och åker iväg till kompisar/Rockoff/Arken. Fast nu är Rockoff slut och jag har nästa vecka på mig att vila upp mig tills jag börjar jobba igen. De bästa på Rockoff har varit Rebecca&Fiona, Adrian Lux, norlie&KKV. I Fredags var en riktigt kul kväll då vi började med middag hemma hos Martha med alla brudar och Marthas bror + kompisar. Sen åkte vi in till Adrian Lux ♥ Igår var det dags för 100 minuter hemma hos Thomas. Åh gud.. Det gick bättre ifjol än i år, men rätt så kul var det ju. haha. Vi tjejer åkte in för att se Mange Makers! Röjj. Sen kom killarna in till stan. Vi satt inne på Rockoff och vart sega och trötta. Kim och jag valde att hoppa Arken och for hem och sov efter fyrverkerierna.

HIV spelat sin sista match för sommaren som var mot Dirty Diamonds, HIV vann med 3-2 :)) Så nu är Sommaren i princip slut. Eller kanske inte riktigt än men. Vi ska till Lemland nu och fara ut med båten :) Första gången jag åker båt i sommar :s

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0