Chef på jobbet

Igår var första dagen på mammas semester och det betyder att jag är chef! (Y) Det vart lite jobbigare än väntat igår då vi skulle va 3 på jobb men en av sommarjobbarna blev sjuk så vi var bara 2. Vi gav 110 % och var inte så farligt sena med utkörningen i allafall. Efter jobbet åkte jag o Mysan till Mariebad och solade. Vi höll på somna båda två så trötta vi var efter den hektiska arbetsdagen.
Idag var alla på jobb igen och allt gick som det skulle. Jag sitter just nu och äter pannkaka som mamma har lagat. Såå gott! Ska springa genom duschen snart sen får jag se om jag orkar tvätta lite fönster, annars blir det väl en powernap. Känner mig rätt trött. Ikväll blir det att kika korp på Bomans ängar, HIV som spelar.
 
 
För nån dag sen när jag gick till mitt land såg jag att rådjurs jävlarna hade ätit upp mina knoppar på min största lilja!! Fyyy vad sur jag blev. Jag har typ 5 mindre också som inte hunnit få så stora knoppar men nu ställde jag min röda solstol över dem. Jävla djur. Jag har iaf satt nät på jordgubbarna så de får va ifred. Jag plocka en del gubbar igår därifrån. Synd att jag fortfarande är förkyld så jag inte känner smaken.. Och idag skördade jag min första gurka också! Ska äta av den ikväll till middagen.
 

Kommentarer
Postat av: patricia

taaack för att du var min hjälte idag tessi! :D

Svar: haha du är rolig du :D
Therese

2012-07-05 @ 17:14:00
URL: http://paaaatricia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0